Prestashop

Παράμετροι Καταστήματος

Γενικά - Συντήρηση

Στις Γενικές Ρυθμίσεις έχουμε γενικές παραμετροποιήσεις όπως το SSL, τη λειτουργία στρογγυλοποίησης, το πλήθος δεκαδικών στοιχείων, η εμφάνιση προμηθευτών στους πελάτες και άλλα.

Στο πάνω μέρος είναι και η συντήρηση καταστήματος, όπου μπορούμε να ενεργοποιήσουμε σε περίπτωση που κάνουμε εργασίες ώστε ο πελάτης να μην έχει πρόσβαση σε αυτή.

Κάνοντας κλικ στο προσθήκη της IP μου προσθέτει αυτόματα την IP μας (από τον ISP) ώστε να μπορούμε να βλέπουμε αλλαγές που κάνουμε μόνο εμείς. 

Επίσης μπορούμε να προσθέσουμε ένα μικρό κείμενο που εξηγούμε τους λόγους για τους οποίους δεν είναι προσβάσιμη η σελίδα μας στο κοινό. 

Ρυθμίσεις παραγγελιών

  1. Ενεργοποίηση τελικής σύνοψης 
  2. Ενεργοποίηση παραγγελίων χωρίς εγγραφή
  3. Απενεργοποίηση Επιλογής Αναπαραγγελίας 
  4. Ελάχιστο συνολικό ποσό της αγοράς, που απαιτείται για την επικύρωση παραγγελίας 
  5. Επανυπολογισμός του κόστος αποστολής μετά την διόρθωση της παραγγελίας 
  6. Καθυστέρηση αποστολής 
  7. Όροι υπηρεσίας 
  8. Σελίδα για τους Όρους και Προϋποθέσεις 
  1. Προσφορά συσκευασίας δώρου
  2. Τιμή συσκευασίας δώρου
  3. Φόρος συσκευασίας δώρου 
  4. Προσφέρετε συσκευασία, από ανακυκλωμένο υλικό 

Ρυθμίσεις Προϊόντων

  1. Λειτουργία καταλόγου 
  2. Μέγιστο μέγεθος σύνοψης προϊόντος 
  3. Ποσοτηκές εκπτώσεις με βάση
  4. Υποχρέωσε ανανέωση των φιλικών URL
  5. Προεπιλεγμένη κατάσταση ενεργοποίησης 
  1. Εμφάνιση υπολειπόμενων ποσοτήτων, όταν η ποσότητα είναι χαμηλότερη από
  2. Εμφάνιση κουμπιού “προσθήκη στο καλάθι” όταν το προϊόν διαθέτει ιδιότητες 
  1. Επιτρέψτε την παραγγελία προϊόντων που έχουν εξαντληθεί
  2.  
  3.  
  4.  
  5. Χρόνος παράδοσης για προϊόντα σε απόθεμα
  6. Χρόνος παράδοσης προϊόντων χωρίς στοκ που επιτρέπονται οι προ-παραγγελίες

Ρυθμίσεις Πελατών

Από τις Ρυθμίσεις πελατών μπορούμε να ορίσουμε ομάδες πελατών και το τι εκπτώσεις μπορεί να έχουν ή ακόμα και αν έχουν πρόσβαση σε κατηγορίες και modules.

Αυτό βοηθάει πολύ σε περίπτωση που το κατάστημα έχει πελάτες B2B (δηλαδή χονδρικής) που μπορεί να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες κατηγορίες ή προϊόντα και να βλέπουν άλλες τιμές ή ακόμα και άλλες μεθόδους πληρωμής και αποστολής.