Στο πάνω μέρος είναι και η συντήρηση καταστήματος, όπου μπορούμε να ενεργοποιήσουμε σε περίπτωση που κάνουμε εργασίες ώστε ο πελάτης να μην έχει πρόσβαση σε αυτή.
Κάνοντας κλικ στο προσθήκη της IP μου προσθέτει αυτόματα την IP μας (από τον ISP) ώστε να μπορούμε να βλέπουμε αλλαγές που κάνουμε μόνο εμείς.
Επίσης μπορούμε να προσθέσουμε ένα μικρό κείμενο που εξηγούμε τους λόγους για τους οποίους δεν είναι προσβάσιμη η σελίδα μας στο κοινό.
Από τις Ρυθμίσεις πελατών μπορούμε να ορίσουμε ομάδες πελατών και το τι εκπτώσεις μπορεί να έχουν ή ακόμα και αν έχουν πρόσβαση σε κατηγορίες και modules.
Αυτό βοηθάει πολύ σε περίπτωση που το κατάστημα έχει πελάτες B2B (δηλαδή χονδρικής) που μπορεί να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες κατηγορίες ή προϊόντα και να βλέπουν άλλες τιμές ή ακόμα και άλλες μεθόδους πληρωμής και αποστολής.